



-
Czas i koszt dostawy:
- Dostawa do klienta zamówionych towarów w procesie zakupów jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej lub klient zdecydował się na odbiór osobisty w siedzibie firmy Incor lub innym wskazanym punkcie przez sprzedającego.
Wyjątkiem są okresowe promocje, które mogą zostać ustanowione przez właściciela sklepu.
- Koszt dostawy zamówionych produktów lub produktu są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia oraz w e-mailach potwierdzających i podsumowujących złożone zamówienie.
- Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego przez Klienta kuriera lub/i sposobu dostawy oraz od wybranego produktu (gabaryty produktu oraz ilość zamówionych produktów wpływa na wartość przesyłki).
- Produkty zamówione w procesie składania zamówienia są dostarczane na wskazany przez Kupującego adres dostawy za pośrednictwem wybranej firmy kurierskiej.
Możliwy jest również odbiór osobisty towaru we Wrocławiu w sklepie stacjonarnym przy ulicy Grota Roweckiego 168
- Wyboru sposobu dostawy dokonuje Kupujący wybierając odpowiednie opcje podczas procesu składania zamówienia
- Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem sklepu internetowego realizowane są na terenie Polski.
Jeśli Kupujący wyraża chęć dostawy poza granicę Polski, należy skontaktować się z obsługą sklepu przed złożeniem zamówienia w celu uzgodnienia warunków dostawy (Ceny oraz terminu dostawy).
- Ponieważ sklep www.lampynaszyne.pl i/lub www.lampynaszyne.pl oferuje towary, które w dużych ilościach mogą być ponadgabaytowe, zastrzega sobie prawo do poinformowania Kupującego o konieczności poniesienia dodatkowych kosztów związanych z transportem.
Termin realizacji w takim wypadku jest liczony od dnia akceptacji przez Kupującego. Akceptacja musi być wyrażona pisemnie, za pośrednictwem wiadomości e-mail.
W sytuacji gdy Kupujący nie wyraża chęci poniesienia dodatkowych kosztów związanych z transportem, kupujący może :
- Odebrać towar własnym kurierem z miejsca i w terminie wskazanym przez Sprzedawcę
- Odebrać towar osobiście z miejsca i w terminie wskazanym przez Sprzedawcę
- Zrezygnować z zakupu bez ponoszenia konsekwencji przy czym Kupujący nie będzie rościł praw do ew. odszkodowań i innych form rekompensaty.
Jeżeli Kupujący nie wyraża dobrej woli wyjaśnienia kwestii dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówionego towaru, Sprzedający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji prawnych i finansowych względem Kupującego.
Sprzedający jednocześnie zobowiązuje się do poinformowania Kupującego o tym fakcie.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 14 dni roboczych, licząc od dnia :
- a) W przypadku płatności przelewem – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy
- b) W przypadku płatności gotówką za pobraniem – od dnia potwierdzenia zamówienia przez kupującego (po wejściu w adres internetowy „link” wysłany przez sklep na adres e-mailowy kupującego.
- c) W przypadku odbioru osobistego – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
Sprzedawca wcześniej jednak poinformuje Kupującego o gotowości produktów do odbioru za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie.
- Czas realizacji określany jest w opisie produktu na stronie sklepu oraz jest on określany w podsumowaniu zamówienia.
- Właściciel sklepu internetowego, zastrzega sobie prawo do zmiany określonego terminu dostawy (wydłużenia terminu) o czym poinformuje Kupującego (telefonicznie lub e-mailowo) w ciągu 48h od otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy sprzedaży przez Kupującego.
- W wypadku o którym mowa w pkt. 3 kupujący może :
- Zrezygnować z zamówienia bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji.
W takim wypadku, jeśli Kupujący wpłacił środki pieniężne na rachunek sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu środków w ciągu 3 dni roboczych.
- Akceptacji i przyjęcia nowego terminu określonego przez Sprzedawcę bez roszczenia jakichkolwiek form rekompensaty za zmianę terminu dostawy.
- Po otrzymaniu towaru (przesyłki) Kupujący powinien sprawdzić w obecności kuriera (lub innego dostawcy) stan przesyłki.
Jeżeli Kupujący stwierdzi jakiekolwiek uszkodzenia winien sporządzić odpowiedni protokół szkody w obecności przewoźnika na dokumencie, którym dysponuje przewoźnik.
Jeżeli jednak przewoźnik nie dysponuje odpowiednim protokołem, Kupujący zobowiązany jest do sporządzenia odpowiedniej notatki pisemnej, która będzie zawierała:
- Numer przesyłki
- Nazwę firmy spedycyjnej
- Imię i nazwisko osoby dostarczającej
- Datę dostawy oraz miejscowość
- Opis uszkodzeń
- Wyraźny podpis przewoźnika
Działanie to ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.
Więcej o reklamacjach i zwrotach w zakładce REKLAMACJE